Tellimistingimused
TELLIMINE EKSA E-POES
1. Toodete valimine
Toodete detailvaates on esitatud toote detailne info ning soovi korral saate toote lisada ostukorvi valides koguse ja klikkides nuppu “Lisa korvi”.
Peale ostukorvi lisamist ilmub vastav märge lehe päises oleva ostukorvi ikooni peale ning ka lehe sisu ette ilmub ostukorvi sisenemise nupp.
2. Toodete ostmine
Kui sisenete ostukorvi, siis on võimalik näha valitud toode / tooted. Samuti on võimalik valida soovitud transpordiviis. Kui olete valiku teinud, siis saate liikuda edasi tellimuse esitamisele klikkides nupule “vormista tellimus”. Edasi avaneb vorm, kus saate ära määrata tellimusega seotud arvelduse andmed ja transpordi andmed. Kui olete täitnud ära kõik tärniga märgitud väljad, on võimalik tellimus lõplikult kinnitada klikkides nuppu “esita tellimus”. Eelnevalt on võimalik valida veel soovitud makseviis.
3. Toetatud makseviisid
EKSA veebipoes on käibel valuutana euro. Teistes valuutades tasumise soovi korral palume võtta ühendust klienditeenindusega.
Ettemaksuarve
Kui olete valinud tooted ostukorvi, valinud transpordiviisi ja sisestanud tellimuse andmed, siis on Teil ühe maksevõimalusena võimalik valida ettemaksuarve. See tähendab, et Teile saadetakse mailile ettemaksuarve, mille saate ära tasuda mistahes pangas ja kui Teie poolt tasutud raha on jõudnud meie kontole, paneme Teile tooted teele.
Pangaülekanne
Pangaülekande puhul saate koheselt tasuda Teie poolt valitud kauba eest. Selleks tuleb Teil valida makseviis ning saate otse internetipangas teha ülekande.
TARNEVÕIMALUSED
EKSA e-poes on tarnevõimalusena võimalik tellida kaup Omniva või Smartposti pakiautomaatidesse üle Eesti. Kohaletoimetamist korraldab vastav teenusepakkuja ning teenuste kohta saab lisainfot nende veebilehtedelt.
Pakiautomaatidesse on tavaliselt kättetoimetamise aeg 2 tööpäeva. Maksimaalne aeg on 3-4 tööpäeva. Reaalse tellimuse postitamise aja teavitab meie klienditeenindus.
TAGANEMISÕIGUS
Teil on õigus tagastada ostetud toode/ tooted 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus vabas vormis ning saata see e-posti teel hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja või võttes ühendust klienditeenindusega.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
GARANTII
EKSA toodetel on vastavalt Eesti Vabariigi seadustega ettenähtud garantii. Garantii ei kehti, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote kulumisest.
MÜÜJA ANDMED
Emakeele Sihtasutus
Roosikrantsi 11, 10119 Tallinn
E-post: info@eksa.ee
Reg. nr. 90013621
Swedbank EE432200221065852674
KMK RNR EE101950923